A tervpályázat legfőbb célja, hogy a Debreceni Nagyállomás és a Petőfi tér Debrecen városszerkezetében elfoglalt helyéhez és közlekedési rendszerében betöltött kiemelt szerepéhez méltó módon, a terület előnyös adottságait kihasználva újjászülethessen.
A Nagyállomás (Petőfi tér) a város közösségi közlekedésének központja, a város természetes és tradicionális „intermodális” csomópontja. A tervpályázat fejlesztési területe a Debrecen Nagyállomás területe és annak környezete, illetve a Petőfi tér.
A tágabb értelemben vett tervezési (beavatkozási) határok kelet-nyugati irányban a 4. sz. Fő út (Erzsébet utca) Szív utca és a Sumen utca közötti szakaszára terjednek ki, ezen a területen kell a forgalmi kapcsolatokat megoldani. Észak-déli irányban a tervezési határ a Petőfi tér északi végén (Holló János utca), valamint a vasúti területen a 14. sz. vágány után záródik. Tervezési terület a vágányterület azon szelete is, mely a jelenlegi nagyállomás előtt, attól délre helyezkedik el.
A tervezési területre vonatkozó földhivatali alaptérképeket a tervpályázati kiírás 06. sz. melléklete tartalmazza.
A tervezési terület - amennyiben a pályázó megítélése szerint még egyéb területek bevonása, kapcsolatok kialakítása is szükséges - indoklás mellett bővíthető. Az IKKK létesítményeit az „építési helyként” megadott területen javasolt elhelyezni, e területből azonban a pályázó indoklással kiléphet.
A tervpályázat keretében a pályázóknak az alábbi főbb elemekre kell tervi javaslatot tenniük:
a) Az IKKK épületének és kapcsolódó építményeinek építészeti megfogalmazása a Nagyállomás jelenlegi épületeinek megtartása vagy elbontása mellett;
b) Az IKKK környezetének tervezése, a Petőfi tér városi térként történő újragondolása összhangban a tér meglévő városszerkezeti és építészeti adottságaival és a tervezett intermodális csomópont kialakításával;
c) Az IKKK és környezetének minden közlekedési ágra kiterjedő közlekedési kapcsolatrendszerének kialakítása;
d) A létesítményhez kapcsolódó, ütemezve megvalósítható távlati fejlesztési javaslatok megfogalmazása.
Az IKKK megvalósíthatósága érdekében a Kiíró funkcionálisan jól működő, magas építészeti minőségű és értelmes takarékossággal, elérhető műszaki eszközökkel megvalósítható javaslatokat vár, melyek alapján a tervezett intermodális csomópont és környezete a XXI. századi kor elvárásainak megfelelően, kiemelkedő színvonalon kerülhet kialakításra.
A tervezési feladat megvalósítására legjobban alkalmas, közlekedéstechnikai szempontokat, funkciókat megvalósító, leggazdaságosabban üzemeltethető tervjavaslat (pályamű) kiválasztása, melynek szerzőjével a Kiíró tervezési szerződést kíván kötni az Intermodális Közlekedési Közösségi Központ engedélyezési, valamint kiviteli tervdokumentációjának elkészítésére.
A Bíráló Bizottság tagjai:
1. Kósa Lajos
2. Nagy Ervin
3. Pajna Zoltán
4. Aczél Gábor
5. Csomay Zsófia
6. Dajka Péter
7. Győrffy Zoltán
8. Koller József
9. Kováts Ákos
10. Szabó István
A dokumentáció beszerzésének határideje: 2013. 07. 05. - 13:00
Ár: 50 800 HUF
A pályázatok (pályaművek) vagy részvételi jelentkezések benyújtásának határideje: 2013. 07. 15. - 23:59
Az Intermodális Közlekedési Közösségi Központ,
valamint környezete városépítészeti, építészeti és közlekedéstervezési
eszközökkel történő rendezése érdekében a jelen tervpályázati kiírásban
megfogalmazott tervezési program megvalósítására a Kiíró nyílt
építészeti tervpályázati formában keresi, illetve választja ki a legjobb
tervjavaslatot és a feladat elvégzésére alkalmas tervezőt.
A
tervpályázat legfőbb célja, hogy a Debreceni Nagyállomás és a Petőfi
tér Debrecen városszerkezetében elfoglalt helyéhez és közlekedési
rendszerében betöltött kiemelt szerepéhez méltó módon, a terület előnyös
adottságait kihasználva újjászülethessen.
A
Nagyállomás (Petőfi tér) a város közösségi közlekedésének központja, a
város természetes és tradicionális „intermodális” csomópontja. A
tervpályázat fejlesztési területe a Debrecen Nagyállomás területe és
annak környezete, illetve a Petőfi tér.
A
tágabb értelemben vett tervezési (beavatkozási) határok kelet-nyugati
irányban a 4. sz. Fő út (Erzsébet utca) Szív utca és a Sumen utca
közötti szakaszára terjednek ki, ezen a területen kell a forgalmi
kapcsolatokat megoldani. Észak-déli irányban a tervezési határ a Petőfi
tér északi végén (Holló János utca), valamint a vasúti területen a 14.
sz. vágány után záródik. Tervezési terület a vágányterület azon szelete
is, mely a jelenlegi nagyállomás előtt, attól délre helyezkedik el.
A tervezési területre vonatkozó földhivatali alaptérképeket a tervpályázati kiírás 06. sz. melléklete tartalmazza.
A
tervezési terület - amennyiben a pályázó megítélése szerint még egyéb
területek bevonása, kapcsolatok kialakítása is szükséges - indoklás
mellett bővíthető. Az IKKK létesítményeit az „építési helyként” megadott
területen javasolt elhelyezni, e területből azonban a pályázó
indoklással kiléphet.
A megadott tervezési határok az alábbi helyrajzi számokat érintik (46 ingatlan):
9568/1,
9558/5, 9558/4, 9555/5, 15008, 9555/4, 9558/2, 9558/3, 9548/6, 9555/2,
9555/3, 9554/1, 9554/2, 9553/2, 9546, 9545, 9543/2, 9543/3, 9543/4,
9543/5, 9437/3, 9437/1, 9437/2, 9374, 9558/6, 9556, 9637, 9300, 9672,
9061, 9558/1, 9571, 9737, 9572/13, 9813/1, 9566/3, 9570, 9566/1, 9566/2,
9567, 9568/3, 9930/1, 9569/1, 9929/3, 9953/1, 9764/40.
A tervpályázat keretében a pályázóknak az alábbi főbb elemekre kell tervi javaslatot tenniük:
a)
Az IKKK épületének és kapcsolódó építményeinek építészeti
megfogalmazása a Nagyállomás jelenlegi épületeinek megtartása vagy
elbontása mellett;
b) Az IKKK
környezetének tervezése, a Petőfi tér városi térként történő
újragondolása összhangban a tér meglévő városszerkezeti és építészeti
adottságaival és a tervezett intermodális csomópont kialakításával;
c) Az IKKK és környezetének minden közlekedési ágra kiterjedő közlekedési kapcsolatrendszerének kialakítása;
d) A létesítményhez kapcsolódó, ütemezve megvalósítható távlati fejlesztési javaslatok megfogalmazása.
Az
IKKK megvalósíthatósága érdekében a Kiíró funkcionálisan jól működő,
magas építészeti minőségű és értelmes takarékossággal, elérhető műszaki
eszközökkel megvalósítható javaslatokat vár, melyek alapján a tervezett
intermodális csomópont és környezete a XXI. századi kor elvárásainak
megfelelően, kiemelkedő színvonalon kerülhet kialakításra.
A
tervezési feladat megvalósítására legjobban alkalmas,
közlekedéstechnikai szempontokat, funkciókat megvalósító,
leggazdaságosabban üzemeltethető tervjavaslat (pályamű) kiválasztása,
melynek szerzőjével a Kiíró tervezési szerződést kíván kötni az
Intermodális Közlekedési Közösségi Központ engedélyezési, valamint
kiviteli tervdokumentációjának elkészítésére.
Bővebb információ:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:134838-2013:TEXT:HU:HTML
"Intermodális csomóponthoz kapcsolódó létesítmények tervezése a budapesti 4-es metro kelenföldi végállomásánál" tervpályázat eredménye
A másik pedig, ötletpályázatként, a Ludovika környezete és az Orczy kert megújításáról szólt.
Az Orbán kormány 2011 őszi évnyitón jelentette be el az Nemzeti Közszolgálati Egyetem létrehozását, újjáépítve a Pollack Mihály által tervezett Ludovika (Magyar Királyi Honvéd Ludovika Akadémia) volt történelmi épületegyüttesét, s ezt új épületekkel kiegészítve létrehozza a NKE-Ludovika Campust, az új egyetem elhelyezésére. A nagyszabású állami projekt vezetésére dr.Fürjes Balázst nevezték ki kormánybiztosnak. A Ludovika / Természettudományi Múzeum felújításának tervezési munkáit fél év alatt befejezték, és már megszerezték az építési engedélyt. 2013 elején indulhat a kivitelezés, és 2015 őszén már az új NKE Campuson indul az oktatás.
A díjátadón Fürjes Balázs elmondta, hogy a kormány még 2012. májusában kiemelt uniós projektté nyilvánította az NKE 24,5 milliárd forintos beruházását, aminek 80%-át uniós forrásokból finanszírozzák.
Az NKE Sportközpontra kiírt pályázatot 59-en vették ki, és 49 pályázat érkezett be. 4 pályamű határidő utáni érkezett be, ezeket felbontás nélkül ki kellett zárni a versenyből.
Az Orczy-kert rendezésére kiírt ötletpályázatot 17-en vették ki, és 13 pályázat érkezett be.
A Bírálóbizottság tagjai voltak: Dr. Fürjes Balázs, Dr.Nagy Ervin, Benczúr László, Prof. Dr. Patyi András, Finta Sándor, Fernezelyi Gergely DLA, KarácsonyTamás DLA ( MÉK delegált), Dr. Hajnóczi Péter, Szalay Tihamér, Fegyverneky Sándor, és Sáros László György DLA ( MÉSZ elnöke), valamint Kalo Emese és Szloszjár György ( MÉK).
Az NKE sportközpont és környezetének tervezésére kiírt nyílt tervpályázat eredménye:
I. díjban és 5 millió forint díjazásban részesült: Skardelli György ( Közti Zrt.), társtervezők: Borbély András, Csizy László, Kelemen Bálint, Gurubi Imre, Lukács Tamás, Ritzl András, Kajtán László, Balogh Péter István (S73 Kft.), Várnagy Éva (Vár-Bau Bt.).
II. díjban és 4,5 millió forint díjazásban részesült Madzin Attila, Golda János, Léger Ágnes, Varga Bence, Szabó Andrea, Károly Ferenc, Hidasnémeti Máté, Kéményvári Gábor, Suhajda Péter, Kucskár Mihály ( M-Teampannon Kft.).
III. díjban és 3 millió forint díjazásban részesült a Helmle Csaba, Báger András, Báger Nóra, Ónodi-Szabó Ákos (BAHCS Művek Kft.).
Megvételben és 1,5 millió forint díjazásban részesült Nagy Csaba, Pólus Károly, Déri Dániel, Kováts Judit, Tőrös Ágnes, Várhidi Bence, Leitner Enikő, Zékány Márta, Kalmár Attila ( Archikon Kft.).
Megvételben és 1,5 millió forintos díjazásban részesült Tarnóczky Tamás Attila (Építészkohó Kft.).
Megvételben és 1,5 millió forintos díjazásban részesült Sagra Építész Kft., Sajtos Gábor, Páll András, Virág Péter (Építészlabor Bt.), Horváth Csaba, Magyar András, Tóth László.
Megvételben és 1,5 millió forintos díjazásban részesült Ferenc Marcell DLA, Détári György, Besenyei István, Ivanics Zoltán,Sallai Zoltán, Erdei László, Gortka István ( Napur Architekt Kft.).
Megvételben és 1,5 millió forintos díjazásban részesült Szabó Tibor, Láris Barnabás, Bors Eszter, Kund Iván, Farkas Anett (Modul Art Kft.).
Megvételben és 1,5 millió forintos díjazásban részesült Kovács Andor Krisztián DLA, Tamás Anna Mária DLA, Dancs Tamás, Zilahi Péter, Zsiga Zoltán, Mátételki Ákos, Lipka József ( A+ Építész Stúdió Kft.).
Megvételben és 1,5 millió forintos díjazásban részesült Bordás Péter, Holovits Annamária, Mezey Tamás, Szendrői Júlia, Tolvaj Tamás, Zih Kata (Bord Építész Stúdió Kft.).
A környezetalakítás tervezésére kiírt nyílt ötletpályázat eredménye:
I. díjban és 4 millió forint díjazásban részesült ZDA Építész Iroda Kft. (70%) és a Tér Team Kft. (30%), Zoboki Gábor DLA, Silvester Csaba, Csiszér András, Kőszeghy Flóra, Oláh Éva, Ruttkai Pál, Szabó Gábor, Győre Viola, Zámbó Nóra.
II. díjban és 3,5 millió forint díjazásban részesült az Keller Ferenc Építész Stúdió Kft. és a Léptékterv Tájépítész Iroda, munkatársak: Keller Ferenc, Hőnich Richárd, Félix Zsolt, Sólyom Benedek, Nagy Iván, Szakács Barnabás, Liziczai Sándor, Dr. Fekete Albert, Jancsó Márton, György Henrietta, Hümpfner Erik, Baráth Zsuzsanna.
III. díjban és 3 millió forint díjazásban részesült Pécsi Máté, Hómann János, Gergely Antal ( Data Park Kft. )
Megvételben és 1,8 millió forintos díjazásban részesült a Sagra Építész Kft., Sajtos Gábor, Oroszlán Miklós, Páll András, Virág Péter (Építészlabor Bt.).
Megvételben és 1,8 millió forintos díjazásban részesült a Modul Art Kft., Szabó Tibor, Láris Barnabás, Vesztergom Ádám, Bors Eszter, Kund Iván, Farkas Anett, Oszlányi Soma, Medvey Boldizsár, Ábrahám Tamás, Csizmadia Nóra, Kund Iván Patrik.
Megvételben és 1,4 millió forint díjazásban részesült a C.S.Ö Építész Iroda Kft., Dr. Kondor Tamás, Böjte Tibor, Simon Zsolt, Fogas Renáta, Gyergyák Ákos, Gyergyák János, Paári Péter, Koronczi Péter, Simor Márton.
Megvételben és 500.000 forintos díjazásban részesült a Nart Építész Műterem Kft., Kovács Csaba, Madarasi Pap Rita, Gyuris Eszter, Tóth Kitti, Bíró Máté, Poós Tamara, Vitáris László.
A nyerteseknek gratulálunk.
Budapest, 2012. november 23.
1. A tervpályázat ajánlatkérője, kiírója
Budapesti Közlekedési Zrt. (1980 Budapest, Akácfa u. 15.)
nevében eljár: BKV Zrt. DBR Metró Projekt Igazgatóság (1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1. III. em.)
2. A tervpályázat címe és tárgya:
„Tervszolgáltatás megrendelésére irányuló, meghívásos tervpályázat intermodális csomóponthoz kapcsolódó létesítmények tervezésére a budapesti 4-es metró kelenföldi végállomásának őrmezei kijáratánál”
Jelen tervpályázat az Őrmező intermodális csomópont ingatlanának beépítése, a kapcsolódó közúthálózat valamint az ingatlanon megvalósuló építmények (terminál jellegű autóbusz-pályaudvar épület és P+R parkoló létesítmény), továbbá a telken létesítendő gyalogos- és zöldfelületek megtervezése képezi a tervpályázat tárgyát, a távlati fejlesztési lehetőségekre való tekintettel, a tervezési programban foglalt kritériumoknak megfelelően.
Az Őrmező intermodális csomópont a térség kulcsfontosságú városszerkezeti eleme, amely a Kelenföldi pályaudvar és a 4-es metró állomásának nyugati bejárata, Kelenföld kapuja. A pályázat célja, hogy megtalálja a csomópont legjobb városépítészeti és funkcionális megoldását, építészeti megfogalmazását.
A pályázónak részletesen ki kell dolgoznia a buszpályaudvar és közvetlen környezete kialakításának terveit (I. ütem)., összhangban a terület átfogó fejlesztését, a teljes terület beépítését szolgáló koncepcionális javaslattal (II. ütem).
5. A Kiírás teljes terjedelemében megjelenik az Európai Unió Hivatalos Lapjában (TED) és a Közbeszerzési Értesítőben, illetve a megjelenést követően letölthető a Magyar Építész Kamara honlapjáról (https://mek.hu), illetve a Kiírói képviselő honlapjáról (www.metro4.hu).
6. A részvételi dokumentáció beszerzésének helye és költsége
A részvételi jelentkezés benyújtásának feltétele a részvételi dokumentáció megvásárlása.
A részvételi dokumentáció beszerzésének és a részvételi jelentkezés beadásának határideje: 2012/11/05 10.00 óra
A tervpályázati eljárás első, részvételi szakaszában a részvételi dokumentáció ellenértékét, azaz bruttó 12.700.- Ft-ot a BKV Zrt. DBR Metró Projekt Igazgatóság OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11707024-20451178 számú számlájára kell befizetni. A Dokumentáció 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1. III. em. cím alatti átvételekor a jelentkezőnek be kell mutatnia a befizetési igazolás eredeti példányát. Az átutalási okmányon a befizetés jogcímét („Őrmezei tervpályázat”) fel kell tüntetni.
Tisztelt Építész kollégák !
Örömmel tájékoztatom Önöket, hogy a chilei kormány egy új, a chilei főváros köztereinek megújítását célzó nemzetközi pályázatot írt ki, a pályázat tartalma az alábbiak szerint:
- A Chilei Köztársaság 200 éves évfordulója alkalmából Pinnera elnök úr kormánya a "200 éves hagyaték" elnevezéssel indított egy programot, melynek célja, hogy a történelmi jelentőségű városi terek és épületek megújításra, újjáélesztésre kerülhessenek.
- A chilei elnöki hivatal által támogatott program száz olyan történelmi jelentőségű területet tartalmaz, mely szorosan összefügg a chilei nemzeti öntudattal és célja ezeknek a területeknek a megújítása, illetve a közösség által újbóli használatba vétele a chileiek életvitelének javítása céljából.
- A program része a Polgári Negyed Santiago de Chile-ben, mely a legfontosabb területe a köztársasági Chilének. A terület, mely az úgynevezett "Polgári Doboz"-ból (Civic Box) áll, tartalmazza a Moneda Palotát és a Bulnes sétányt, mely egy tengerparti sétány, ami a "Civic Box"-ot köti össze dél Santiago-val.
Így a chilei kormány úgy döntött, hogy egy nemzetközi építészeti
tervpályázatot ír ki. A tervpályázat célja a Bulnes sétány és
környékének újjáélesztése és felújítása.
A pályázat elnevezése a
"Nemzetközi tervpályázat a Bulnes tengely beépítési tervéről".
Mind
chilei, mind nemzetközi építészek, építész irodák részt vehetnek a
pályázaton, építészeti, városépítészeti, tájépítészeti, mérnöki és
gazdasági oldalról megközelítve a problémát. A tervező csapat vezetője
vezető építésztervezői végzettséggel kell, hogy rendelkezzen.
A pályázat menete:
1. A pályázat kihirdetése és az ingyenes regisztráció kezdete: 2012. szeptember 13.
2. A tervpályázatok beadása: 2012. november 19.
3. Zsűri döntése: 2012. december 3.
További információk a következő weblapon találhatóak: www.concursoejebulnes.cl
A
pályázati feltételek között szerepel a tervező építész vezető tervezői
jogosultsága, a külföldi résztvevőknek az erről szóló igazolását spanyol
nyelven a Chilei Konzulátuson kell leadniuk.
Nagyon hálás lennék, ha a pályázatot minél szélesebb körben terjesztenék a Magyar Építész Kamara tagjai körében.
Üdvözlettel:
Chile magyarországi nagykövete
Az Egyetem székhelyeként a Budapest, VIII. kerületben fekvő Orczy Kert területét jelölte meg a kormányhatározat.
A TERVPÁLYÁZAT CÉLJA:
Nemzeti Közszolgálati Egyetem számára
szükséges sport, oktatási és rekreációs funkciók, kiszolgálásra alkalmas
épület alakuljon ki. Helyet adjon az egyetemi sportélet, illetve az
egyetemi speciális fizikai felkészítés lebonyolítására. Mindezt magas
szintű építészeti megfogalmazással tegye. A kiírásban megfogalmazott
tervezési program megvalósítására pályázati formában keresi kiíró a
legjobb tervmegoldást és ez alapján a feladat tervezésére legalkalmasabb
tervezőt.
Az NKE Sportépületének hazai sportrendezvények
lebonyolítására alkalmasnak kell lennie a következő sportágakban azok
média megjelenésével együtt.
Sportcsarnok: kézilabda, tollaslabda,
asztalitenisz, súlyemelés, tornasport, ökölvívás, röplabda, kosárlabda,
birkózás, cselgáncs, vívás, tenisz, teremlabdarúgás.1200 fős lelátóval.
Edzőterem
Uszoda: Versenyúszás, alapfokú búvároktatás. 200 fős lelátóval
Kültéri sportpályák a kapcsolódó a speciális, extrém fizikai erőnlétet és ügyességet igénylő képzésre és versenyek fogadására.
A komplexum gazdaságos üzemeltetésének elengedhetetlen feltétele a
flexibilitás, a többcélú hasznosíthatóság biztosítása. A sport-funkciók
mellett szóba jöhetnek koncertek, konferenciák, vásárok, kiállítások.
Hirdetmény
Kiírás
TELJES DOKUMENTÁCIÓ LETÖLTÉSÉHEZ KATTINTSON IDE!
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem SPORTKÖZPONT ÉS KÖRNYEZETE NYÍLT TERVPÁLYÁZAT teljes dokumentációja pdf. formátumban kiegészítve a kérdésekre adott válaszokkal és mellékletekkel (a válaszok között az időpont pontosítása).
Csak azok pályázhatnak akik megvásárolták a kiírást.
A nyomtatott kiírás szövege a hivatalos változat.
I.1. Ajánlatkérő: FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt. ( 1024 Budapest, Lövőház utca 37.)
Kapcsolattartó: Schulek János műszaki igazgató
e mail: musz.ig.titkarsag@fomterv.hu
Telefon: +36 1 3459500 Fax:+36 1 3459550
I.2. Rövid meghatározás:
A Budapest, II. kerület Széll Kálmán tér rekonstrukciójának megtervezésére az Ajánlatkérő jelen tervpályázat keretében városépítészeti, építészeti javaslatokat vár a pályázóktól Buda egyik legfontosabb terének megújítása érdekében.
A Tervpályázat tárgya a Széll Kálmán tér rekonstrukciójára, átépítésére vonatkozó városépítészeti és építészeti tervjavaslatok kidolgozása.
Az Ajánlatkérő által támasztott tervezési követelményeket a Tervpályázati dokumentáció tartalmazza.
A tervezési terület pontos lehatárolása a Tervpályázati dokumentációban került rögzítésre.
A Széll Kálmán tér és környezetének városépítészeti eszközökkel történő rendezése érdekében a jelen Pályázati Kiírásban megfogalmazott tervezési program megvalósítására az Ajánlatkérő pályázati formában keresi, illetve választja ki a legjobb tervjavaslatot és a feladat elvégzésére alkalmas tervezőt.
Cél, hogy a Széll Kálmán tér Budapest közlekedési rendszerében betöltött kiemelt szerepéhez és a városszerkezetben elfoglalt helyéhez méltó módon, előnyös adottságait kihasználva újjászülethessen.
A tér-rekonstrukció megvalósíthatósága érdekében funkcionálisan jól működő és reálisan megvalósítható építészeti javaslatokat várunk, melyek alapján a tér megújítása a mai kor elvárásainak megfelelő, magas építészeti színvonalon megtörténhet.
I.3. Kérdések
A pályázók a tervpályázati kiírással és dokumentációval összefüggésben kérdéseket tehetnek fel 2012. szeptember 29-ig az I.1) pontban meghatározott cím(ek)re küldött telefax üzenetben vagy elektronikus levélben. A válaszokat az ajánlatkérő 2012. október 3-ig adja meg.
I.4. Beadás
A pályamű(vek) beadásának helye és ideje: a pályaművek kizárólag postai (tértivevényes ajánlott) küldeményként adhatók fel, 2012. november 13. napján 24:00 óráig. A Bíráló Bizottság a határidő után benyújtott, valamint a 305/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet szerint a titkosságot megsértő pályaművet a tervpályázatból bírálat nélkül kizárja. A benyújtás időpontjának az ajánlatkérő a postai feladás igazolt dátumát tekinti.
I.5. Eredményhirdetés
A tervpályázati eljárás eredményének kihirdetése: 2012. december 11., 10:00 órai kezdettel Ajánlatkérő székhelyén (1024 Budapest, Lövőház utca 37.).
I.6. Díjazás
A pályaművek díjazására és megvételére bruttó 22.000.000,- Ft (azaz Huszonkét-millió forint) áll rendelkezésre.
A díj legnagyobb összege: bruttó 8.000.000,- Ft (azaz Nyolc-millió forint)
A megvétel legkisebb összege: bruttó 600.000,- Ft (azaz Hatszáz-ezer forint) lehet.
A Bírálóbizottság a beérkezett pályázatoknak a bírálati szempontok szerinti egymáshoz viszonyított értéke alapján a fenti értékhatárok között határozza meg a díjak és a megvételek összegét, továbbá a díjazásban részesülő pályaművek számát.
I.7. A tervpályázati eljárást követő szerződések
A tervpályázati eljárást követően a szolgáltatás megrendelésére irányuló szerződést a pályázat nyertesével vagy a nyertesek valamelyikével kötik meg.
Hogyan lehet újragondolni az érintett helyek jövőjét ?
Mivé lenne alakítható a hajóroncs, ha 1 évnél tovább a jelenlegi helyén marad ?
Hogyan ütemezhetőek a szétbontás és az elszállítás lépései ?
Képezhetné-e a hajóroncsa az emlékezés valamilyen formáját ?
Átértékelhető-e a Giglio sziget partvonala a hirtelen kinőtt „szikla” bármilyen módon való figyelembevételével?
Zsűri tagjai:
Cristina Díaz Moreno (AMID, cero9, Madrid),
Andrea Bartoli (FARM cultural farm, Favara),
Luca Emanueli (SEALINElab, Ferrara),
Eva Franch i Gilabert (Storefront for Art & Architecture, New York),
Joseph Grima (Domus, Milan),
Kamiel Klaasse (NLarchitects, Amsterdam),
Geoff Manaugh (BLDGBLOG, Los Angeles),
Marco Navarra (NOWA, Caltagirone),
Lori Nix (New York),
François Roche (R&Sie(n), Paris),
Italo Rota (Milano),
Yoshiharu Tsukamoto (Atelier Bow Wow, Tokyo).
I. díj: 1.500 €
FARM különdíj: 1.000 €
Különdíj: 500 €
7 elismerő oklevél
További információk: www.icsplat.org honlapon