trinkbet trinkbet trinkbet lirabet lirabet lirabet betrupi betrupi betrupi venüsbet fenomenbet aresbet mrcasino betlio betlio betlio
1xbet 1xbet bahisno bahsegel casino siteleri ecopayz güvenilir bahis siteleri canlı bahis siteleri iddaa bülteni restbet canlı skor süper lig superbahis mobilbahis marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş marsbahis giriş
venusbet
Magyar Építész Kamara weboldala - II. Városkommunikációs Mesterkurzus a XVIII. kerületben
KeresésKeresés
Keresés
Hu | En
Hu

En

II. Városkommunikációs Mesterkurzus a XVIII. kerületben

A II. Városkommunikációs Mesterkurzus a Magyar Urbanisztikai Tudásközpont, a Budapesti Műszaki Egyetem Szociológia és Kommunikáció Tanszéke és Budapest Főváros XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzata összefogásából jött létre 2015. június 22. és 26. között, melyen fiatal egyetemisták gyakorlatban mérték össze tudásukat. A hallgatóknak idén sem volt könnyű dolguk, hiszen a XVIII. kerület (Pestszentlőrinc-Pestszentimre) brandépítésének átfogó kommunikációs terve mellett, a Kossuth tér rehabilitációjára és a Havanna-napokra külön projektkommunikációs tervet kellett készíteniük. Ám a kemény munka ebben az évben is meghozta gyümölcsét.

A rendezvény zárónapján Ughy Attila, XVIII. kerület polgármestere így köszöntötte a pályázókat:
„Mikor megválasztottak polgármesternek, igyekeztem egy kerületi brandet kialakítani. Ezzel az volt a célom, hogy a helyi emberek között alakuljon ki egy kapcsolat, jöjjenek létre élő és aktív közösségek. És ne csak az emberek között jöjjenek létre kapcsolódási pontok, hanem legyen minden helyi lakosnak a gondolatában legalább három olyan kerületi helyszín, amihez lehet kötődni, amitől otthon érzi magát az ember. Meggyőződésem, hogy csak a közösségépítéssel, a közösség erejének felmutatásával érhetők el jelentős, hosszú távú változások. Programjainknak nem csak az a lényege, hogy kő, vas, beton vagy üveg épüljön be Pestszentlőrinc és Pestszentimre útjaiba, házaiba, létesítményeibe. Ha az itt élők összetartanak, kialakul és erősödik a helyi identitás. Szerethetővé kell tenni a környezetünket, mert ha nem szeretik, nem is tudnak tenni érte. Ezek az Önök által elkészített tanulmányok, ötletek, javaslatok ehhez a megkezdett törekvésünkhöz, munkánkhoz járulhatnak hozzá.”

A pályázóknak négy nap állt rendelkezésükre, hogy  átfogó kommunikációs tervet készítsenek Pestszentlőrinc-Pestszentimre kerületének brandépítésére. A cél az volt, hogy a kerület olyan, fiatal szakemberek által megfogalmazott tervekhez jusson, amelyekből a jövőben innovatív ötleteket meríthet. A hallgatóknak csapatokban kellett jelentkezniük és elkészíteniük terveiket, melyeket a rendezvény zárónapján szakmai zsűri előtt prezentáltak.

A zárónapon, a zsűri prezentációk meghallgatása utáni igazán nehéz döntési helyzetét az mutatta, hogy nem tudtak dönteni az első helyezettet illetően, így a legjobb, második helyezést a Város.com csapat nyerte (csapattagok: Hajdu Marcell, Jokkel Dóra, Kovács Bendegúz, Michelberger Hanna) akik kiemelkedő terveikkel, színvonalas előadásmódjukkal nyűgözték le a zsűri tagjait. A Város.com csapat a XVIII. kerületi  Önkormányzat jóvoltából kétszázezer forinttal lett gazdagabb. A zsűri két harmadik helyezett csapatot tüntetett ki a százötvenezer forintos jutalommal. Ők a Comm&Unity csapat voltak (csapattagok: Csibi Balázs, Pável Luca, Takács Gyula és Zsubori Eszter), akik projektjüket a Havanna lakótelep mint kerületközpontra építették fel, kiváló érvelésmódjukkal meggyőzve a zsűri tagjait. A zsűri harmadik helyezettnek értékelte továbbá a KÉK csapatot (csapattagok: Balázs Orsolya, Kazi Zsolt és Lőrinczy Lili, ), akik szintén százötvenezer forintot nyertek innovatív ötleteiket tartalmazó kommunikációs tervükért. Idén a Magyar Marketing Szövetség  jóvoltából egy csapatot különdíjjal is jutalmazhatott a zsűri.  Különdíjban szintén a KÉK csapat részesült, akik marketinges megközelítésmódjuk miatt nyerték el az MMSZ könyvjutalmát.

Hunyadi István, a XVIII. kerület városigazgatója zsűritagként vett részt a rendezvényen,  zárszavában külön-külön értékelte az pályázatokat, majd leszögezte: a résztvevők mindössze négy nap alatt olyan terveket készítettek, melyek egytől egyig hasznosítható alapjai lehetnek a kerület városmarketing  tevékenységének.

Forrás: http://mu-tk.hu/kemeny-csapatmunka-innovativ-otletek-ii-varoskommunikacios-mesterkurzus-a-xviii-keruletben/


Létrehozás időpontja: 2015-07-01 17:00:41
Utolsó módosítás időpontja: 2015-07-01 17:00:41
Cimkék: Magyar Urbanisztikai Tudásközpont; Beküldő: Tatai Mária
Megtekintések száma: 9445
Rövid link: https://mek.hu/index.php?id=42892