Aktuális
IRODAVEZETŐT KERES A KÉK!

IRODAVEZETŐT KERES A KÉK!

Feladatok:
  •  a közösségi iroda és rendezvénytér üzemeltetésének biztosítása
  •  irodai szolgáltatások és ügyfélszolgálat megszervezése, működtetése
  •  a KÉK-be érkezők fogadása, informálása
  •  az irodai fogyóeszközök beszerzése és készleteinek karbantartása
  •  irodatér napi rendben tartása
  •  az irodába érkező küldemények átvétele és a postai küldemények feladása
  •  megrendelőkkel, bérlőkkel, szállítókkal való egyeztetés, kapcsolattartás, ajánlatkészítés, szerződéskötés
  •  rendezvények forgatókönyvének elkészítése, rendezvény lebonyolításának megszervezése (berendezés, catering,   technika, takarítás stb.)
  •  a rendezvények/bérlők elszámolásának elkészítése
  •  nyilvánosság biztosítása az eseményeknek, tevékenységeknek, szolgáltatásoknak
  •  belső tájékoztatás, információáramlás biztosítása
     
Elvárások:
  •  kiváló kommunikációs, kapcsolatépítési és problémamegoldó képesség
  •  1-2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  •  nagyfokú precizitás
  •  kiemelkedő szervezőkészség
  •  magas szintű stressztűrő képesség és rugalmasság
  •  tárgyalóképes angol nyelvtudás írásban és szóban
  •  előny: érdeklődés a kortárs építészet, közösségépítés, kultúraközvetítés iránt

A jelentkezéseket az anna.szakal@kek.org.hu email címen várjuk CV-vel és motivációs levéllel, bérigény megjelölésével. 

Jelentkezési határidő: 2017. május 31.