Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Főépítészi Irodájára Településrendezési- és fejlesztési ügyintéző munkatársat keres.
A közszolgálati jogviszony időtartama, jellege: határozatlan idejű, közszolgálati jogviszony, teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Budapest, 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
• Településképi bejelentés és kötelezés keretében a hatósági eljárás lefolytatása, döntések előkészítése, végrehajtása.
• Településképi véleményezési eljárással kapcsolatos ügyintézői feladatok ellátása (a benyújtott tervek ellenőrzése, hiánypótlással, a tervek tervtanácsi véleményezésével kapcsolatos egyeztetési, koordinációs feladatok elvégzése, a benyújtott műszaki dokumentációk, munkarészek ellenőrzése, előzetes szakmai vizsgálata, szakmai vélemény előkészítése).
• Közreműködés a főépítészi-szakmai konzultációkban (konzultáció lefolytatásában közreműködés, emlékeztetők előkészítése), építésügyi szakmai véleményezést igénylő ügyekben szakmai állásfoglalások elkészítése, előkészítése.
• Az ÉTDR rendszerben a településképi véleményezések adminisztrálása, közreműködés a tervtanácsok lebonyolításában, adminisztratív feladatainak ellátásában.
• Tájékoztatás nyújtása a hatályos településtervekről, arculati kézikönyvből, településképi rendeletről, az ingatlanok övezeti besorolásáról, szabályozási határértékeiről, ügyfelek tájékoztatása a feladatköréhez kapcsolódó kérdésekben, telekalakítási és beépítési lehetőségekről és egyéb a feladatkörhöz kapcsolódó kérdésekben.
• Helyszíni szemlék és hatósági ellenőrzések lefolytatása és hatósági döntések előkészítése, együttműködés szakirodákkal, hatóságokkal, más önkormányzatokkal, társadalmi szervekkel kapcsolattartás a hatóságokkal, tervezőkkel, építtetőkkel.
• A főépítész szakmai iránymutatása alapján ellátja a településrendezési eszközök, településtervek véleményezését, karbantartását, ügyintézői szinten részt vesz azok megalkotásában, módosításait kezdeményezi, előkészíti.
• Az E-TÉR alkalmazásban elvégzi a szükséges adminisztratív és eljárási cselekményeket felettesei utasítása alapján.
• A Főépítészi Irodához tartozó ügyekben, felettesei megbízása alapján, a tisztségviselők nevében válaszlevél-tervezeteket előkészítése, hivatalon belüli megkeresésekre az irodát érintő válaszok megfogalmazása, szakmai tájékoztatások és egyéb dokumentumok (pl. helyszínrajzok, térkép kivágatok) előkészítése.
• Részvétel az iroda feladatköréhez tartozó, vagy oda utalt egyéb műszaki ügyek megoldásában, előkészítésében, végrehajtásában.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései (illetményalap 90.000.-Ft) az irányadók.
Munkakör betöltésének feltételei:
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- Egyetem/Főiskolán szerzett szakirányú végzettség a 29/2012. (III.07.) Korm. rendelet 1.sz. melléklet szerint építészmérnöki, településmérnöki vagy azzal egyenértékű végzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Kttv. 84 -87. §, valamint 231. § (4) bekezdésében foglalt együttalkalmazási és összeférhetetlenségnek való megfelelés és erről szóló nyilatkozattétel vállalása,
- Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.
Előnyt jelent:
- Önkormányzati főépítészi irodai vagy településtervezői gyakorlat, jogszabályismeret,
- kiemelt előnyt jelent a térinformatikai gyakorlat, a digitális térképi állomány szerkesztése vagy felhasználói szintű ismerete.
- kreativitás, jó kommunikációs képesség és csapatban való gondolkodás,
- komplex látásmód, önállóság, problémamegoldó képesség,
- Csepel helyismerete,
- magyar önkormányzati működés ismerete,
- közigazgatási alapvizsga/szakvizsga megléte,
A jelentkezéshez benyújtandó iratok, igazolások:
A 87/2019. (IV.13.) Korm. rendeletben meghatározott tartalmú részletes szakmai önéletrajz, valamint a jelentkező nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a pályázatát megismerhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálás szerint
A jelentkezés határideje: 2025.08.22.
Jelentkezés módja:
Elektronikus úton humanpolitika@budapest21.hu, e-mail címen keresztül.
Az elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott jelentkezéseket a Bíráló Bizottsági tagok átvizsgálják, majd meghatározzák azon jelentkezők személyét, akiket a kiválasztási folyamat második fázisában személyes elbeszélgetésre meghívnak. A jelentkező az eredményről - indokolás nélkül - e-mail cím megadása esetén elektronikus formában kap értesítést. A felhívást kiíró szerv az álláshirdetés eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
Az elbírálás határideje: 2025.09.22.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Alkalmazás estén a munkáltató 6 havi próbaidőt köt ki, foglalkoztatás esetén erkölcsi bizonyítvány bemutatása kötelező. A pozíció betöltéséhez szükség lesz az iskolai végzettség okiratának bemutatására az interjú során. A munkáltató csak olyan személyes adatok megismerhetőségére tart igényt, amelyek lényegesek az adott munkakörrel kapcsolatban. A munkáltató az adatvédelmi hatóság 2016. évben kelt tájékoztatója alapján megismerheti az adott állásra pályázó közösségi oldalakon közzétett nyilvános, a munkavégzés szempontjából lényeges személyes adatait, de erről a körülményről előzetes tájékoztatást nyújt a pályázó számára. Munkáltató a pályázó közösségi oldalával kapcsolatban személyes adatot le nem ment, nem tárol, nem továbbít.
Adatkezelés célja: a meghirdetett köztisztviselői munkakör betöltése, köztisztviselői kinevezés.
A kezelt adatok köre: a kinevezéssel kapcsolatos lényeges adatok köre.
Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázat esetén a köztisztviselői szabályok szerinti időtartamig, sikertelen pályázat esetén a pályázati anyag a 78/2012. (XII.28.) BM rend. szerint kerül tárolásra.
A személyes adatok címzettjei: a munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók és közreműködők.
Adattárolás helye, módja: papír alapon ügyiratban, alkalmazás esetén a köztisztviselő személyügyi dossziéjában, illetve elektronikusan a munkáltató által használt e-mail levelező rendszerben.
Bővebb információt a honlapon Hivatal/Adatvédelmi tájékoztató oldalon talál.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a honlapon szerezhet.