Feladatok:
- a közösségi iroda és rendezvénytér üzemeltetésének biztosítása
- irodai szolgáltatások és ügyfélszolgálat megszervezése, működtetése
- a KÉK-be érkezők fogadása, informálása
- az irodai fogyóeszközök beszerzése és készleteinek karbantartása
- irodatér napi rendben tartása
- az irodába érkező küldemények átvétele és a postai küldemények feladása
- megrendelőkkel, bérlőkkel, szállítókkal való egyeztetés, kapcsolattartás, ajánlatkészítés, szerződéskötés
- rendezvények forgatókönyvének elkészítése, rendezvény lebonyolításának megszervezése (berendezés, catering, technika, takarítás stb.)
- a rendezvények/bérlők elszámolásának elkészítése
- nyilvánosság biztosítása az eseményeknek, tevékenységeknek, szolgáltatásoknak
- belső tájékoztatás, információáramlás biztosítása
Elvárások:
- kiváló kommunikációs, kapcsolatépítési és problémamegoldó képesség
- 1-2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- nagyfokú precizitás
- kiemelkedő szervezőkészség
- magas szintű stressztűrő képesség és rugalmasság
- tárgyalóképes angol nyelvtudás írásban és szóban
- előny: érdeklődés a kortárs építészet, közösségépítés, kultúraközvetítés iránt
A jelentkezéseket az anna.szakal@kek.org.hu email címen várjuk CV-vel és motivációs levéllel, bérigény megjelölésével.
Jelentkezési határidő: 2017. május 31.